Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

Правила вибору ресторану

Початок підготовки до весілля в 90 % випадках починається з вибору місця проведення. На основі ваших побажань підбираються найкращі варіанти ресторанів або локацій. Враховується кількість гостей, тому що усім має бути комфортно.

Хочу поділитися деякими основними фішками роботи з рестораном, якими користуємося під час підготовки до весілля. Ці питання зможуть  допомогти та зрозуміти масштаб роботи з рестораном.

  1. Місткість ресторану
    Потрібно враховувати, що інколи адміністратори перебільшують кількість гостей, які можуть поміститися в залі. Варіант “якщо потіснитися, то посадимо 150 чол.” нам не підходить.
  2. Реальне весілля
    Подивіться на реальне весілля в тому закладі, який вам сподобався. Ви подивитесь на розстановку столів, місце для фуршету і танців, як проходить перша підготовка. Хороші ресторани не відмовляють у таких питаннях.
  3. Подача страв
    Уточняємо звідки буде відбуватися подача страв та їхня послідовність. Ви ж не хочете, щоб біля вашого столу постійно проходили офіціанти з тарілками.
  4. Дегустація
    Зробіть дегустацію деяких страв з весільного меню, щоб переконатися наскільки буде смачно в день весілля.
  5. Час роботи
    Уточняємо час роботи ресторану та на яких умовах можливе продовження їхньої роботи
  6. Алкоголь
    Дізнаємося про умови по алкоголю: чи потрібно усе замовляти у них або тільки частину? Скільки потрібно закупити алкоголю на усіх гостей?
  7. Додаткові замовлення
    Наперед проговорюємо адміністратору хто буде розраховуватися за додаткові замовлення в день весілля. Наприклад, гості захотіли замовити чай або каву, додатковий десерт чи бокал улюбленого вина. Якщо ви готові на додаткові витрати, то усе буде за ваш рахунок. Хоча потрібно бути обережними, тому що інколи може набігти кругленька сума.
  8. Проживання
    Запитуємо про можливість проживання гостей в готелі та скільки номерів можна замовити. Обов’язково бронюється номер для пари, якщо він не йде у подарунок.
  9. Форма столів
    Звертаємо увагу на форму столів в ресторані. В наявності можуть бути круглі і квадратні. Відразу уточняємо які вас цікавлять або чи є можливість їх поставити замість ресторанних.
  10. Гримерка
    Гримерка для артистів і спеціалістів потрібна для їхніх речей та підготовки. Деякі артисти шоу програми мають свої вимоги до таких кімнат, тому це потрібно врахувати.
  11. Розташування зон
    Уточняємо варіанти місця проведення церемонії, аналізуємо світло, задній фон, комфорт гостей, розсташування фуршету та варіанти розстановки столів у залі.
  12. Інші заходи
    Дізнаємося які банкети чи інші заходи будуть відбуватися в день весілля. Адміністратор має розказати які нюанси можуть бути в цьому випадку, але головне продумати комфорт перебування гостей. Інколи є можливість закрити повністю ресторан або комплекс. Це означає, що на території перебуваєте тільки ви та ваші гості. В деяких випадках такий варіант не зовсім логічний з фінансової точки зору, але потрібно розглядати конкретну ситуацію.

До серйозних і великих  частин роботи з рестораном можна віднести: умови по оренді, сцена та апаратура музикантів, варіанти додаткового освітлення.

Це тільки невелика частина запитань, які допоможуть уникнути непорозумінь в день весілля. В кожному випадку вони можуть бути різними.

А зараз видихніть, посміхніться та не намагайтеся всього запам’ятати. Адже у вас буде весільний організатор, який все пам’ятає, враховує,  турбується про приємну підготовку та посмішки на вашому обличчі. А ще він завжди тримає “руку на пульсі” в день весілля, разом з командою координаторів.  Я ні на що не натякаю, але номер телефону MELANIK +38(063)03 01 008 На всякий випадок 🙂

Поширити в соціальних мережах:

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

Також може зацікавити