Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

Хто такий весільний координатор?

Координатор – це ваша допомога в день весілля, рішення усіх питань та проблем. Якщо ви самостійно підібрали місце, домовилися з усіма спеціалістами та повністю погрузилися в дану професію, то це вже заслуговує поваги.

В день весілля потрібно насолодитися святом в яке вкладено стільки сил та часу. Наречені не хочуть відповідати на дзвінки команди, розраховуватися з ними, вирішувати проблеми або організаційні питання.  А ваші батьки теж мають право відпочити, тому що вони хвилюються не менше. Послуга координації весілля – це найкраще рішення.

Основні етапи роботи координаторів:

Бронювати дану послугу можна за кілька місяців до вашої дати, а активна робота координатора починається за 1-2 тижні до весілля.

Перша зустріч потрібна для того, щоб обговорити масштаб весілля та основні зони відповідальності. Координатор слухає та записує всю інформацію, яку ви розказуєте, ставить додаткові запитання. На основі цих даних формується ціна за повну координацію. Ви вносите передоплату і бронюєте свою дату.

Основне завдання координатора – це зробити максимум для того, щоб усе вийшло так, як запланували наречені.  Головна різниця тут між організатором і координатором: весільний координатор не відповідає за якість послуг, які будуть надані в день весілля. Наприклад, якщо ви домовлялися, що фуршет буде такий, а зробили інший або просто не смачний, тоді це питання до служби кейтерингу.  Координатор не може відповідати за підібрані вами послуги, тому що він лише контролює роботу служби.  Хороший координатор може спробувати врятувати ситуацію, якщо для цього є достатньо часу. Інколи він може домовитися про інший посуд  для того ж фуршету або заміну брудної скатертини. Не завжди це можна зробити, але професійні координатори намагаються виконувати свою роботу якісно.

Перед весіллям ваш помічник заповнює цілу анкету весілля, де знаходиться більше ніж 30 пунктів. Він  повинен знати максимум інформації, тому розказуйте все до найменших деталей. В день весілля – це ваш помічник, радник та ваші очі.

Старший координатор знайомиться з усією командою, яку підібрали наречені.  Під час розмови зі спеціалістами уточняються та обговорюються усі деталі їхньої роботи. Потім ці дані  перетворюються в таймінг та інструкції для команди. Це робиться для того, щоб усі все пам’ятали. Саме до координатора будуть телефонувати в цей день з різними організаційними питаннями. Він контролює роботу спеціалістів та стежить за виконанням тих завдань, про які ви попередили.

Створюється список потрібних речей для наречених.  Звичайно, він доповнюється вашими індивідуальними речами. Це завжди зручно, тому що тримати усе в голові важко.

Перед весіллям кожен координатор готує речі, які можуть знадобитися. Ми це називаємо «чемоданчик координатора».  Там є усе необхідне для різних ситуацій, починаючи зі шпильок для волосся та закінчуючи таблетками від голови.

ОБОВ’ЯЗКИ КООРДИНАТОРА

Весільні обов’язки координатора:

Перед весільні обов’язки координатора
1. Виїжджаємо на місце проведення весілля (можливо разом з флористом і фотографом)
2. Заповнюємо повну анкету весілля
3. Проговарюємо усі пункти з рестораном
4. Координатор вирішує питання з технічним забезпеченням ( шоу-програми, інших заходів вечора)
5. Складаємо списки необхідних речей на весілля разом з нареченими
6. Телефонує до усіх спеціалістів перед весіллям, узгоджуємо таймінг роботи.
7. Складає таймінг-план з чітким часом на кожну частину весілля.
8. Розсилає окремий таймінг та інструкції для кожного спеціаліста
9. Проводить загальні збори для координаторів. Ми обговорюємо усі зони відповідальності та розподіляємо обов’язки серед координаторів
10. Прописує чек-листи для роботи координаторів (список завдань для кожного координатора протягом всього дня)

Розподіл обов’язків в день весілля

Декор, кавер-група, контроль розсташування усіх зон, технічне підключення, харчування, світло, розрахунок з усіма спеціалістами, піротехніка, загальні питання Старший координатор
Пара, збори нареченої, фото і відео, майстри по зачісці та макіяжу, фотосесія з парою, аніматор, загальні питання Координатор №1 (помічник нареченої)
Ресторан, алкоголь, ведучий, діджей, звук, торт, прибирання, гримерка, артисти шоу-програми, загальні питання Координатор №2
Розподіл обов’язків в день весілля
Старший координатор Координатор №1 (помічник нареченої) Координатор №2
Контролює прибуття усіх спеціалістів на територію проведення весілля Забирає у флориста букет нареченої, бутоньєрки Зустрічає компанію, установки апаратури і світла
Контролює розстановку столів в ресторані Контролює вчасне прибуття машин до наречених Контролює сервіровку столів, розставляє подарунки для гостей, контролює місце розташування карти розсадження
Контролює правильну нумерація столів Перевіряє та забирає всі необхідні речі для весілля (по списку) Зустрічає кейтерингову компанію, кондитера з солодощами та тортом
Стежить за загальним таймінгом весілля Допомогає на фотосесії, прогулянці Зустрічає ведучого зі звукорежисером, саунд чек. Контроль роботи на протязі вечора
Контролює технічне підключення усієї команди Відповідає за трансфер гостей та контролює маршрут зйомки Контролює завчасну готовність фуршету для гостей
Зустрічає музичну групу. Контролює підключення і саунд-чек. Контролює фото і відео зйомки на протязі всього вечора · Попереджує у зміні таймінгу · Повідомляє за 5 хв до початку події, яку потрібно відзняти Контролює розміщення торту в холодильник
Перевіряє готовність відповідного декору за 1 год до початку весілля Готує все необхідне для церемонії
Зустрічає та координує гостей Зустрічає та координує гостей
Контролює освітлення залу на протязі всього вечора Координує фотозйомку і поздоровлення гостей. Приймає подарунки Координує вихід всіх учасників церемонії
Допомагає гостям зайняти свої місця в залі згідно карти розсадки Допомагає гостям зайняти свої місця в залі згідно карти розсадки. Допомагає гостям зайняти свої місця в залі згідно карти розсадки
Контролює харчування учасників вашого свята Зустрічає аніматорів та організовує їхню роботу Контролює винос страв та роботу ресторану на протязі вечора
Проводить розрахунок з усіма спеціалістами під підпис Контролює готовність спецефектів на перший танець Взаємодіє з ведучим на протязі вечора. Контроль видачі реквізиту на конкурси та обряди
Контролює правильний і своєчасний виніс торту Зустрічає артистів шоу-програми з чорного входу Забезпечує своєчасний і правильний винос торту
Контролює запуск салюту або іншої піротехніки . Підрахунок алкоголю (по бажанню)
Обов’язки координатора після весілля
1. Проводить окремий розрахунок з рестораном
2. Здає локацію після закінчення весілля
3. Робить фінансовий звіт для наречених весілля
4. Підписує акт виконаних робіт з замовником

Поширити в соціальних мережах:

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

Також може зацікавити